Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Oficiálna web stránka Štátny pedagogický ústav

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...


Začiatok stránky, titulka:

1.2 Identifikovanie determinantov profesijného rozvoja učiteľov MŠ, ZŠ a gymnázií

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.

Pokračovanie obsahu:


1.2 Identifikovanie determinantov profesijného rozvoja učiteľov MŠ, ZŠ a gymnázií

Cieľom aktivity je identifikovať faktory determinujúce proces implementácie reformy v MŠ, ZŠ a gymnáziách z roku 2008, zistiť stav jej dopadov a identifikovať vplyv rozvoja profesijných kompetencií učiteľov prostredníctvom kontinuálneho vzdelávania v súvislosti so zavádzaním školskej reformy do praxe, pomenovať slabé a silné stránky tohto procesu.

Hlavnou funkciou aktivity je identifikovať vplyv rozvoja profesijných kompetencií pedagogických zamestnancov materských škôl, základných škôl a gymnázií prostredníctvom ich ďalšieho vzdelávania na úspešnosť zavádzania reformy v systéme vzdelávania, vrátane odporúčaní na zmenu procesov v danej oblasti.

Výstup aktivity 1.2

Výskumná správa