Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

    


06.10.2016

V ŠPÚ sa predmetová komisia pre chémiu zaoberala najmä požiadavkami na maturity

Predmetová komisia pre chémiu, ktorá zasadala v Štátnom pedagogickom ústave, sa zaoberala predovšetkým Cieľovými požiadavkami na vedomosti a zručnosti maturantov z chémie. Recenzenti odporúčali tento dokument schváliť po realizácii menších úprav, konkretizovaných v posudkoch. Po diskusii a úpravách členovia predmetovej komisie dokument schválili. Na zasadaní PK pre chémiu sa diskutovalo aj o návrhoch a pripomienkach na úpravu vyhlášky o ukončovaní štúdia na strednej škole. Charakteristika úloh v maturitných zadaniach bola napokon upravená v súlade s revidovanou Bloomovou taxonómiou cieľov. Členovia predmetovej komisie pridali do skupiny všeobecných pomôcok laboratórne protokoly a laboratórne pomôcky a chemikálie. Na základne vlastných skúseností z praxe sa zhodli na tom, že je potrebné určiť, do akej miery sa dané tematické okruhy musia v zadaniach maturitných otázok vyskytovať a navrhli, aby vyhláška o ukončovaní štúdia na strednej škole obsahovala percentuálne zastúpenie jednotlivých okruhov v maturitných zadaniach.Predmetová komisia pre chémiu, ktorá zasadala v Štátnom pedagogickom ústave, sa zaoberala predovšetkým Cieľovými požiadavkami na vedomosti a zručnosti maturantov z chémie. Recenzenti odporúčali tento dokument schváliť po realizácii menších úprav, konkretizovaných v posudkoch. Po diskusii a úpravách členovia predmetovej komisie dokument schválili. Na zasadaní PK pre chémiu sa diskutovalo aj o návrhoch a pripomienkach na úpravu vyhlášky o ukončovaní štúdia na strednej škole. Charakteristika úloh v maturitných zadaniach bola napokon upravená v súlade s revidovanou Bloomovou taxonómiou cieľov. Členovia predmetovej komisie pridali do skupiny všeobecných pomôcok laboratórne protokoly a laboratórne pomôcky a chemikálie. Na základne vlastných skúseností z praxe sa zhodli na tom, že je potrebné určiť, do akej miery sa dané tematické okruhy musia v zadaniach maturitných otázok vyskytovať a navrhli, aby vyhláška o ukončovaní štúdia na strednej škole obsahovala percentuálne zastúpenie jednotlivých okruhov v maturitných zadaniach.